خرامه به سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن اضافه شد

معاون فرماندار خرامه از اضافه شدن خرامه به لیست شهر‌های استان فارس جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

عبداله تقی زاده اظهار داشت: طی جلسه شورای مسکن که در روز سوم اذر ماه برگزار شد مشکلات تعیین زمین طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت و زمین های مورد نظر انتخاب و مدارک آن جهت پی‌گیری، اظهار نظر و تعیین تکلیف نهایی به اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شد و بعد از یک هفته تایید و به نتیجه رسید.

وی درباره موقعیت زمین های انتخاب شده افزود: زمین هایی که برای طرح جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده در شرق و جنوب شرقی شهر می باشد.

تقی زاده با بیان اینکه امکان ثبت نام برای افراد مجرد هم فراهم شده است، گفت: در این مصوبه مجردهای بالای ۱۸ سال به شرط آنکه در زمان تحویل واحد مسکونی متاهل باشند می‌توانند ثبت نام کنند.

وی در خصوص ظرفیت ثبت نام کنندگان تصریح کرد: ظرفیت شهرستان خرامه ۱۶۵۰ واحد در چهار سال است که حدود ۵۵ هکتار زمین در شهر خرامه لازم داریم و برای سلطان شهر هم حدود ۱۱ هکتار زمین می‌خواهیم که در دست اقدام است.

وی افزود: برای شهرهای تازه تاسیس معزآباد و خیرآباد در حال رایزنی برای قرار گرفتن در لیست شهرهای مشمول تامین مسکن هستیم.

تقی زاده عنوان کرد:متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا اطلاع ثانوی مهلت ثبت نام در این طرح را دارند و جهت ثبت نام به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کنند.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید