• کد خبر: 682
  • گروه خبری : اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 17 دی 1402

عبدالعلی قائدی معاون فرماندار شهرستان خرامه شد

معاون فرماندار شهرستان خرامه تکریم و معارفه شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، جلسه تکریم و معارفه معاون فرماندار با حضور رنجبر فرماندار و بخشداران و پرسنل فرمانداری و بخشداری‌های تابعه برگزار شد.

رنجبر فرماندار شهرستان خرامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مهندس عبداله تقی زاده معاون فرماندار و با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم بویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه لازم جهت خدمت صادقانه به مردم فراهم آورده است، ضرورت دارد همه مسئولین با روحیه جهادی و انقلابی جهت خدمت به جامعه با تلاش و کوشش گام بردارند و این موهبت الهی خدمت کردن را ارزشمند بدانند علاوه بر رضایت الهی و مردم، نام نیکی از خود در جامعه بجای بگذارند و در راستای خدمت و کمک به مردم با صعه صدر و گشاده رویی پاسخگوی مشکلات آنها باشند.

سپس عبداله تقی زاده معاون فرماندار با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مدت تصدی پست معاونت فرمانداری از همه همکاران و بخشداران و فرماندار تشکر و قدردانی نمودند.

همچنین آقای عبدالعلی قائدی ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد استاندار و مجموعه ستادی استانداری و فرماندار محترم ابراز نمود: امیدواریم با عملکرد خوب و درست بتوانیم نمره خوبی از مردم و دولت مردمی و انقلابی جهت خدمت به جامعه بگیریم و در درگاه حق تعالی آبرومند باشیم که در این راه حمایت و همکاری همه مجموعه شهرستان میطلبد.

گفتنی است عبدالعلی قائدی اهل شهرستان قیروکارزین است و پیش از این رئیس اداره ثبت احوال شیراز و بازرس ثبت احوال استان فارس بود.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید