• کد خبر: 185
  • گروه خبری : اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 29 مهر 1400

بازدید فرمانده سپاه شهرستان و نماینده استانی بنیادبرکت از مرکز ذخیره ژنی توران تیهو

فرمانده سپاه شهرستان خرامه همراه با نماینده استانی بنیادبرکت از مرکز ذخیره ژنی توران تیهو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه: سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه گفت: در تعامل سپاه شهرستان با بنیاد برکت و با دعوت از نماینده استانی بنیادبرکت جهت تعامل و ایجاد اشتغال در شهرستان از مرکز ذخیره ژنی توران تیهو بازدید به عمل امد، که مهندس شاهسونی در این بازدید قول حمایت تسهیلاتی از این مرکز دادند.

رزمخواه گفت: از اشتغال های ایجاد شده که توسط صندوق قرض الحسنه سیدالشهداء(ع) در روستای کفدهک و با حمایت بنیاد برکت انجام گرفته است نیز بازید شد. که جهت توسعه مشاغل نیاز به تزریق منابع مالی می باشد.

محمدحسین شاهسونی نماینده استانی بنیاد برکت در این بازدید گفت: بنیاد برکت از سال ۹۷ به صورت ویژه وارد حوزه اشتغالزایی در مناطق محروم روستایی کشور شده که شهرستان خرامه از سال ۱۴۰۰ هم جز مناطق هدف قرار گرفته است.

وی افزود: ۲۵۰ طرح سهمیه شهرستان خرامه بوده که در حال تشکیل پرونده و واریز تسهیلات می باشند، که کل سرمایه گذاری بنیاد برکت برای سال۱۴۰۰ شهرستان تقریبا ۱۳ میلیارد می باشد که در حوزه مشاغل خرد و خانگی می باشد.

شاهسونی اظهار کرد:تعداد ۲۰ منطقه روستایی در سال ۱۴۰۰ جز مناطق هدف قرار گرفته که با اولویت و تعامل سپاه شهرستان و بنیادبرکت جهت حمایت از نقاط هدف صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی شهرستان پرداخت شده است.

در این بازدید جابری مدیر بسیج سازندگی، پروار مدیر صندوق های قرض الحسنه بسیج و کارآمد تسهیلگر بنیاد برکت حضور داشتند.

*سپاه ناحیه خرامه*

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید