اقدام جهادی و عیدی به کارگران ساختمانی در خرامه

تعداد ۶۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان در بین کارگران ساختمانی و فصلی در شهرستان خرامه توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه؛ سرهنگ رزمخواه فرمانده سپاه خرامه ضمن تبریک میلاد آقا صاحب الزمان(عج) و تبریک پیشاپیش عید نوروز گفت: به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و در آستانه عید نوروز تعداد ۶۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان در بین کارگران ساختمانی و فصلی در شهرستان خرامه توزیع شد.

رزمخواه افزود: بسیج سازندگی ناحیه با اقدام ابتکاری و جهادی در ابتدای صبح کارگران که در نقاط تجمع کارگران در حال رفتن به سر کار بودند بوسیله مینی بوس به سپاه دعوت کردند و به همه این عزیزان زحمتکش بسته معیشتی عیدانه اهدا گردید.

فرمانده سپاه خرامه گفت:از همه خیرین شهرستان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج، خیریه ها و مراکز نیکوکاری که در سال ۱۴۰۰ این ناحیه را جهت تهیه بسته معیشتی، تهیه جهیزیه و کمک به محرومین شهرستان یاری کردند تقدیر و تشکر میکنیم، ان شاءالله که این اقدامات مورد توجه حضرت حق تعالی قرار گیرد.

رزمخواه در پایان افزود:پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان شهرستان خرامه تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همه عزیزان مسئلت داریم.

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ سپاه ناحیه خرامه

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید