• کد خبر: 748
  • گروه خبری : گزارش
  • تاریخ انتشار : 14 خرداد 1403

مشکل کمبود آب شرب خرامه به زودی حل خواهد شد…

مشکل کمبود آب شرب خرامه به زودی حل خواهد شد...

دیشب ۱۳ خرداد ماه پیامی از طرف روابط عمومی ابفا خرامه مبنی بر تعمیرات و راه اندازی چاه شماره ۲ کوه سیاه و برطرف شدن مشکل آب انتشار شد اما امروز مجددا شاهد قطعی آب بودیم…

طی تماس تلفنی خرامه آنلاین با مهندس گودرزی رئیس ابفای خرامه مشکل قطعی آب در شهر خرامه مورد بررسی قرار گرفت:

در این گفتگو مهندس گودرزی از صبر و بردباری مردم شریف خرامه در این ایام تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: اداره آبفا شهرستان با تلاش های بی وقفه شبانه روزی در این مدت نهایت سعی خود را جهت برطرف نمودن بحران آب انجام دادند اما متاسفانه با توجه به نوسانات برق و عمیق بودن چاه های آب باعث سوختن مکرر پمپ چاه ها میشود.

وی افزود: دیروز با تلاش اداره آبفا تعمیرات چاه آب شماره ۲ کوه سیاه انجام و وارد مدار شد اما متاسفانه در همین حین پمپ چاه آب شماره ۳ به دلیل نوسانات برق سوخته و از مدار خارج شد.

ریس ابفای خرامه ادامه داد: امروز صبح پمپ آب شماره ۳ خریداری شده و جهت نصب و راه اندازی اقدام شده است و به زودی این چاه وارد مدار خواهد و از شرکت فولاد جهت استفاده از چاه آب آن مجموعه و کمک به تامین آب شرب مردم خرامه درخواست شده است و ان شاالله به زودی مشکل کمبود و قطعی آب رفع خواهد شد.

گودرزی در پایان افزود: پیگیر خط انتقال آب شرب از سد درودزن هستم و ان شاالله نهایت تلاش خود را جهت گرفتن حق آبه مردم شهرستان خرامه انجام خواهم داد.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید